GRANT – WESPRZYJCIE NASZ PROJEKT!

Drodzy Uczniowie, Rodzice, Sympatycy i Przyjaciele
Szkoły Podstawowej nr 66 w Poznaniu

W bieżącym roku staramy się przy wsparciu Jednostki Pomocniczej Nowe Winogrady Południe o grant rejonowy z Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego o wartości do 600 tys. złotych.

Celem projektu jest pozyskanie środków i pomoc szkole podstawowej w zapewnieniu dobrych i bezpiecznych warunków dla dzieci do uprawiania sportu. Szkoła mieszcząca się obecnie w dwóch budynkach nie jest w stanie sama sfinansować tak dużego, ale jakże potrzebnego remontu.

Głosujemy, jednocząc siły ze społecznością Zespołu Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 1 na os. Pod Lipami 106.
[PLAKAT]

Szkoła na os. Pod Lipami obecnie buduję halę sportową, która będzie w stanie zapewnić prawidłowy i bezpieczny rozwój swoim uczniom. Teren wokół placu budowy to jedyna przestrzeń na osiedlu Pod Lipami, gdzie jeszcze może powstać duża infrastruktura sportowa dla mieszkańców osiedla. W tej chwili odczuwalny jest dla wszystkich brak zewnętrznego boiska sportowego, czy też placu zabaw. Celem projektu jest więc pozyskanie środków na ich odtworzenie. Dodatkowo można również pomyśleć o elementach do aktywności fizycznej dla starszych uczniów. Dobrze by było, aby inwestycje zrealizować w jak najkrótszym czasie, aby uczniowie mogli w pełni korzystać z możliwości sportowych i rekreacyjnych jakie możne zaoferować im szkoła.

Głosowanie rusza 29.09.2018r. i trwać będzie do 19.10.2018r.

GŁOS MOŻE ODDAĆ KAŻDY! NAWET NAJMŁODSZY SYMPATYK NASZEJ SZKOŁY
– KAŻDY, KTO MA NUMER PESEL.

MOŻNA ODDAĆ JEDEN GŁOS NA KAŻDY Z PROJEKTÓW.
GŁOSUJ Z NAMI, POMÓŻ ZDOBYĆ FUNDUSZE NA TO,
BY NASZA SZKOŁA BYŁA CORAZ PIĘKNIEJSZA I LEPIEJ WYPOSAŻONA!

Głosowanie

  1. Projekty są wybierane w głosowaniu powszechnym. Prawo głosu ma każdy mieszkaniec – osoba fizyczna zamieszkująca na terenie miasta Poznania.
  2. Każdy mieszkaniec może głosować tylko raz, we własnym imieniu, w jednym głosowaniu na projekty ogólnomiejskie i projekty rejonowe. W celu zapewnienia jednokrotności w tym zakresie konieczne jest podanie numeru PESEL.
  3. Podczas głosowania można oddać maksymalnie jeden głos na projekty ogólnomiejskie i maksymalnie dwa głosy na projekty rejonowe.
  4. Głosowanie odbywać się będzie zgodnie z Harmonogramem.
  5. Głosowanie, o którym mowa, jest dokonywane poprzez wypełnienie formularza głosowania w wersji elektronicznej w Serwisie PBO19.
  6. W stacjonarnych i mobilnych punktach do głosowania będą dostępne urządzenia elektroniczne, umożliwiające głosowanie drogą internetową. Będzie można również skorzystać z pomocy ankieterów wspierających i nadzorujących głosowanie. Dopuszcza się promowanie projektów
    w stacjonarnych i mobilnych punktach do głosowania w formie plakatów i ulotek.
  7. Dopuszcza się tworzenie mobilnych punktów do głosowania prowadzonych przez rady osiedli na podstawie ich uchwały. Rada osiedla jest zobowiązana do zawiadomienia Gabinetu Prezydenta o utworzeniu takiego punktu. Taki punkt będzie również w naszej szkole.
  8. Na liście projektów w elektronicznym formularzu do głosowania znajduje się nazwa projektu, skrócony opis projektu oraz informacja o pozytywnej lub negatywnej rekomendacji rad osiedli.
  9. Głosowanie przez różne osoby z jednego komputera jest możliwe, jeśli komputer udostępniony będzie osobie, która chce oddać swój głos na wybrane przez nią projekty i jeżeli głosowanie odbędzie się zgodnie z jej wolą.
  10. Lokalizację punktów do głosowania w jednostkach pomocniczych Miasta wskazują właściwe dla nich rady osiedla. Jeżeli wyznaczona przez radę lokalizacja będzie generować dodatkowe koszty lub jeśli pojawią się inne okoliczności uniemożliwiające lokalizację punktu we wskazanym przez radę miejscu, lokalizację punktu wyznacza Gabinet Prezydenta.
  11. Dodatkowo wyznacza się w Centrum Inicjatyw Senioralnych oraz w Centrum Inicjatyw Rodzinnych po jednym punkcie do głosowania.
  12. Listę punktów do głosowania wraz z godzinami otwarcia oraz adres strony internetowej podaje się do publicznej wiadomości co najmniej 21 dni przed datą głosowania.
  13. Na elektronicznym formularzu do głosowania należy: ‐ podać imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL (telefon i adres e‐mail – pola nieobowiązkowe), ‐ oświadczyć, że podane dane są prawdziwe
    i aktualne, ‐ potwierdzić zapoznanie się i akceptację Zasad PBO19, ‐ w przypadku osób, które nie ukończyły 18. roku życia, rodzic/opiekun osoby głosującej musi uzupełnić formularz oraz podpisać oświadczenie, ‐ wskazać projekty, na które oddany zostaje głos zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału.
  14. Poprawność i prawdziwość danych wskazanych w elektronicznym formularzu do głosowania może zostać sprawdzona w celu potwierdzenia ważności oddanego głosu.
  15. Mieszkaniec, który podczas głosowania uzyska informację zwrotną od systemu, wskazującą na to, że ktoś inny oddał głos, korzystając z jego numeru PESEL (oddanie głosu niemożliwe), w celu przywrócenia możliwości udziału w głosowaniu powinien udać się do Gabinetu Prezydenta.
    Po okazaniu dokumentu z numerem PESEL zostanie mu przywrócona możliwość udziału w głosowaniu, a głos złożony wcześniej przez osobę nieuprawnioną zostanie unieważniony.

WESPRZYJCIE NASZ PROJEKT!