Administratorem systemu monitoringu jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 66, Przyjaźni 127, 61-684 Poznań, tel. 618200941, e-mail: (zwany dalej SP66).
W SP66 został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej:
Monitoring stosowany jest w celu ochrony mienia oraz zapewnienia bezpieczeństwa na terenie monitorowanym.
Podstawą przetwarzania jest prawnie usprawiedliwiony interes administratora – Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. (Dz. U. 2018 poz. 1000 ze zm.).
Zapisy z monitoringu przechowywane są przez okres 3 tygodni (maksymalny okres wskazany w przepisach prawa 3 miesiące).
Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz ograniczenia przetwarzania.
Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator danych osobowych nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich oraz nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany.